بســـ کنــــ سآعتــــ …

Naghmehsara (581)

 

بســـ کنــــ سآعتــــ …

دیگــــــر خستـهـ شده امـــ ….

آرهـ مَنـ کم آورده امــ ….

خودمــ میدآنمــ کهـ نیستـــ …

اینقدر بآ بودنتـــ نبودنشــ رآ به رُخـــَم نکشـــ !



نظرات شما عزیزان:

مونا و محمد
ساعت16:38---19 شهريور 1393
اسم هرزگـــــــی های مـــردان شد


"روشــــــنفکـــــری‏"‏



و اسم اشتباهــــات عاشقــــانه زنـــــان شد



"فاحشـــــــــگی‏"‏



وزن ها تنها سکــــوت کردند و بخشیـــدند


چه دنیــــای تیــــــره ای
****آپم این اپم فرق داره عکس های مسافرتمه *****


سارا یکتا
ساعت21:48---17 شهريور 1393
سلام. بچه ها این کامنت رو دارم به تک تکتون با گوشیم میدم.در شرایطی که از خونه فرار کردم. آپها و کامنتای اخیرم رو بخونین متوجه میشین.اگه کامنت بی ادبی با اسم و آدرس من واستون اومد من نیستم یه پسره حرومزاده اون رو واستون میفرسته.میره تو وبلاگها و از طرف من فحش میده و میگه لینک منو پاک کن و...من تکذیب میکنم و میگم من نیستم و اون یه پسره حرامزادست که از طرف من کامنت میذاره ولی من ازتون معذرت میخوام.من دوستون دارم و بهتون احترام میذارم.در ضمن مطالب و کامنتاموبخونین متوجه میشین ازخونه فرار مردم.نگرانم نباشین بهم خوش میگذره.راستی آدرس اون حرامزاده تو آپ قبلیم هست برو برین بهش ولی منو حذف نکن تنها و فراریم دلم به اینجا خوشه بوس بای

سارا یکتا
ساعت17:20---14 شهريور 1393
جواب نامردی رو باید با نامردی داد...!
وقتی دوستـم پــارتــی میگــیره و منو دعوت نمی کنه
..

.
..
.
.
.
.
.

منم خوب کاری می کنم زنگ میزنم به پلیس:دی [رضایت]
======================
سلام حتما" آپمو بخون و بیا وبم کامنت بذار وگرنه قهر میشما
on soheili ke fohsh mide to niste to webem midonam


sara yekta
ساعت10:28---6 شهريور 1393
مامانم بهم گفت:میدونم شیطون گولت زد و موهای خواهرت رو کشیدی.من:آره. ولی لگدی که زدم توی شکمش ابتکار خودم بود......................سلام خوشگل خانفقط لینک و حاجی حاجی مکه؟تازه چک نکردم ببینم لینک هستم یا نه؟؟؟؟بهم سربزن و آپ ان آقا و کامنتش رو بخون.واسم مهمه گلم.بوس+بای

مونا و محمد
ساعت16:21---2 شهريور 1393


میخندم همانند یک دلقک برای غم هایم......

چه فرقي مي كند.. در سيرك يا در خانه؟!! خنده ات كه تلخ باشد، دلت كــه خون باشد، تو هم دلقكي..!!
***آپم****


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: متن های غمگین تنهایی ,

تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393 ا 1:36 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه